15.10.18

382. autumn x Patrizia Pepe

























coat/ PATRIZIA PEPE
blazer/ PATRIZIA PEPE
cardigan/ PATRIZIA PEPE
dress/ PATRIZIA PEPE
bag/ PATRIZIA PEPE












⇋⇋⇋

Konačno je zavladala ona najljepša jesen, dovoljno toplo-hladna da podnese nekoliko slojeva odjeće.

Dobila sam priliku prošetati Patrizia Pepe trgovinom i složiti svoj omiljeni outfit za upravo ovakve dane. Moj izbor bio je upravo takav da se poigram sa slojevima, stoga sam se odlučila početi od plisirane haljinice s uzorkom cvijeća, preko koje sam obukla nevjerojatno mekani sivi kardigan i tamni mornarski sako. 
Patrizia Pepe oduvijek je prepoznatljiva po specifičnom printu, materijalima i samoj kvalitetnoj izradi istih, stoga mi se ovaj karirani kaput učinio kao savršen za cjelokupni dojam, dovoljno upečatljiv sam za sebe, ali isto tako se odlično uklopio u cjelokupnu sliku.
Crvena kožna torbica savršen je odabir da podigne cijeli stajling, ali isto tako u nju stanu sve stvari koje vam trebaju dok jurite na posao ili po gradu. 

A kako se vama sviđa?


↷ Trgovinu Patrizia Pepe pronađite u Zagrebu na adresi Jurišićeva 2A.








Kratka videa cijele kombinacije pronađite na Instagram profilu - @abramovicmarina

2 komentara: