12.8.18

375. retro vibes









skirt/ ZARA

boots/ MANGO

sunglasses/ RAY BAN









⇋⇋⇋

I dalje vam pišem iz Slavonije gdje su i nastale ove slike na putu do vinograda. 
Kada sam naručivala ovu točkastu bluzu, prva pomisao na to kako ću je nositi bila je neka elegantno-casual kombinacija. Vjerojatno s nekim crnim trapericama, ali pošto je stigao paket, a ja sam bila u žurbi, a isto tako je i vani sto stupnjeva, nije bilo šanse to nositi niti uslikati na takav način. 
S obzirom na to odlučila sam se poigrati s točkicama na neki retro, 60's način, prava riječ zapravo bi bila Austin Powers vibra, nemam pojma zbog čega, ali čim sam slike ubacila u kompjuter to je bila prva pomisao koja mi je pala na pamet. 
A kako se vama sviđa?


⇋⇋

I'm writing you this post from my home in Slavonia, I'm almost every weekend home so my friend and I decided to shoot these pictures while we were driving to my vineyard. 
When I ordered this polka dot blouse, I was thinking about one casual and elegant outfit to wear it. Well this was a good idea but for a black trousers is still too hot outside. Then I made this combo and got some retro vibes. Actually when I saw the pictures on my computer it was like the Austin Powers movie.
And how do you like it?




ph.credit Vesna J. 



⇩⇩⇩



1 komentar: