17.4.18

361. all time favorite - levis 501 vintage











tee/ ZARA

sunglasses/ RAY BAN

shoes/ ZARA

bracelets/ AMAS BIJOUX



⇋⇋⇋
Obična bijela majica, po mogućnosti oversized ili s muškog odjela, moj je prvi izbor kada se radi o svakodnevnim outfitima. Jednostavnost i udobnost osnova su od koje počinje moj svaki dan. 
Kada govorimo o trapericama i  o tome koje biram za isto tako svakodnevne kombinacije, moj izbor bi uvijek pao na Levis 501 i to još ako su vintage, mojoj sreći nebi bilo kraja. Zamislite kako sam se osjećala ovaj vikend nakon što sam posjetila vintage market koji su organizirale cure koje se kriju iza imena The Damast, u suradnji s isto tako zanimljivim curkama iz Buried Clothes i Deee Vintage, dakle da se vratim na priču, prva stvar koju sam vidjela bile su ove vintage Levis 501 traperice. 
Jedva sam dočekala poslikati ih za blog  i to u najjednostavnijoj kombinaciji koja postoji, bijelom t-shirtu i crnim salonkama. 
Sve više i više me privlači vintage shopping, vjerojatno zbog toga što nikad ne znaš na što ćeš naletjeti, ali kada se desi ovakva situacija i doslovno pronađeš skriveno blago, osjećaj je fenomenalan. 
Naravno ovo nije jedina stvar koju sam pronašla, tako da stay tuned. 




ph.credit Karlo O.






⇔⇔
for more everyday updates be sure to follow my Instagram page here - @abramovicmarina


1 komentar:

  1. Love so so much this outfit!!
    Regards.
    https://dealswithin.com/

    OdgovoriIzbriši