2.8.19

BEAUTY ESSENTIAL: VICHY Minéral 89


            

⇋⇋⇋


Dugo je vremena prošlo od zadnjeg beauty posta na blogu, ali trudim se to polako ispraviti i to baš upravo zbog toga što imam toliko noviteta kojima sam oduševljena, da želim to podijeliti i s vama. 
Neke sam jedva dočekala da se pojave kod nas na tržištu, da odjurim do prve ljekarne ili drogerije i počnem koristiti. 







Jedan od takvih proizvoda je i ovaj o kojem danas pričam.
 Radi se o Vichy Mineral 89 Boosteru, koji me jednostavno oduševio samom formulom, a i djelovanjem na koži. 
Koristim ga već dulje od tri mjeseca tako da sam se sada i odlučila ponešto napisati o istome. 

Ovaj booster namjenjen je svima koji osjećaju kao da im koža nema dovoljno elastičnosti, zateže ih ili joj fali hidratacije. 
Moja je baš upravo to. 

Sama formula ovog boostera je prozirna, vodenasta i ne lijepi se, a super se brzo razmazuje i upija u kožu. Nema mirisa ili je gotovo neprimjetan meni, što je odlična stvar. Sastoji se od samo 11 sastojaka, a sadrži minerale potrebne za normalno funkcioniranje kože, hijaluronsku kiselinu koja hrani i hidrira kožu te mineraliziranu vodu. Bočica je staklena s pumpicom. 

Možete ga koristiti i kao primer prije šminkanja, nakon čišćenja lica kao samostalan proizvod za hidrataciju ili kao dio dnevne beauty rutine prije nanošenja hidratantne kreme. Ja sam koristila podjednako za sve i prije šminkanja i nakon čišćenja lica prije kreme, a ponekad bi nanosila i samo da bi hidratizirala lice. 
Napominjem da koristim jednu bočicu već dulje od tri mjeseca i još je nisam potrošila s obzirom da je dovoljan samo jedan potisak pumpice za cijelo lice. Iz Vichya kažu dva, ali onda mi nekako bude previše proizvoda na licu.


Nakon nekog vremena korištenja ovog boostera mogu primjetiti da mi je koža mekša i nahranjena,  djeluje odmornije,a ten je ujednačeniji. Definitivno ću ga nastaviti koristiti i dalje te zaslužuje stalnu postavu u mojoj kozmetičkoj torbici. 


Vichy Mineral 89 booster možete naći u svakoj bolje opremljenoj ljekarni po cijeni od cca 160 kn.








*** ovaj post nije sponzoriran 


Nema komentara:

Objavi komentar