4.6.18

MAY FAVORITES

⇋⇋⇋ 
 Počeo nam je lipanj, što znači da je vrijeme za novi post s prošlomjesečnim favoritima. 

Svibanj je bio obilježen mnogobrojnim izlascima, zanimljivim eventima, ali i novim proizvodima o kojima ćete nešto više saznati, a tko zna možda imamo i neke zajedničke.

U svakom slučaju, ukoliko imate neka pitanja ili nedoumice, a mislite da vam mogu pomoći, slobodno ostavite komentar ili mi pošaljite upit na mail. Rado ću odgovoriti svima na upite. 

A sada favoriti. 








BEAUTY PROIZVODI:

1. ESTEE LAUDER - Double Wear - otkad sam otkrila ovaj puder, mome oduševljenju nema kraja. Cjenovno je skuplji, ali isplati se svake kune. Stoji dugo na mjestu, nemate osjećaj težine na koži, a stapa se savršeno. 


2. BEAUTY UK - Contour palette - svi make-up znalci znaju koliko je konturiranje lica postalo neizbježno. Ja iskreno nisam neki ekspert, ali za večernje izlaske kada se potrudim čak ponekad i ispadne ok. Ova paleta je kremasta, a cjenom jako prihvatljiva za početnike kao što sam ja. 


3. NYX - matte lip liner - veliki sam fan olovki za usne i koristim ih svakodnevno. Nyx me oduševljava paletom boja i dugotrajnosti. 


4. Lóreal - Mythic oil masque - ova maska za kosu osim što božanstveno miriše, toliko da je ne mogu prestati mirisati ima predivan učinak na kosi. Meka je i podatna te se lako raščešljava. 


5. ESSENCE - All about matt! - ovo je proizvod bez kojeg jednostavno ne idem nigdje. Matirajući puder i to ovaj od Essencea je obavezno u svakoj mojoj torbici, i radi savršeno svoj posao. Probala sam i neke cjenovno skuplje i vjerujte mi još nisam uočila neke razlike u obavljanju posla. 






FASHION FAVORITES:

1. TRAPER MINI SUKNJE - jednostavno neizbježan komad odjeće za ove vruće dane koji se da iskombinirati uvijek i na sve.


2. DUGE LJETNE HALJINE - djevojke u ljetnim haljinama volim, pjevao je davno Rundek u Haustoru, a ljetne haljine zavladale su ulicama. Sviđaju mi se retro modeli koji imaju gumbiće i vežu se u struku. Teška romantika!


3. LEVI'S 501 - traperice o kojima je već sve rečeno.


4. BIJELA KOŠULJA - ako govorimo o nekoj ljetnoj uniformi, bijela lanena košulja je početak i kraj svake. 


5. RAY BAN AVIATOR - ponekad me ljudi pitaju jeli Ray Ban moj zaštitni znak. Nije, ali su aviator naočale moj omiljeni model i naočale na koje zaboravim da ih uopće nosim. 




PLACES, SPACES AND MUCH MORE 

1. PRLJAVO KAZALIŠTE 40 godina - bend na čijoj glazbi sam odrasla proslavio je četrdeset godina rada koncertom na zagrebačkom stadionu u Kranjčevićevoj. Nekoliko sati najvećih hitova proletjelo je brzinom munje, a Prljavci su dali sve od sebe. 


2. GASTRO MUSIC FEST -festival na zagrebačkom Zrinjevcu koji je spojio dobru glazbu i još bolju klopu trajao je deset dana. Dobra zabava je bila zagarantirana od popodnevih sati pa sve do kasno u noć i to svakoga dana. Ukoliko ste propustili, ovo ljeto na Zrinjevcu vas očekuje pregršt jednako zanimljivih događanja. 


3. KLODIER - hrvatska inačica net-a-portera konačno je zaživila, a od sada pa na dalje iz udobnosti svog doma naručujte dizajnerske krpice iz bogate ponude. Više na https://klodier.com/


4. GRAZIA HRVATSKA - novo izdanje Grazie koje još uvijek možete pronaći na kioscima ima po meni jednu od najboljih naslovnica u posljednjih nekoliko godina, koju dalje prati i modni editorijal. Autor je iznimno talentirani fotograf Filip Koludrović.


5. BORIS NOVKOVIĆ - MOSKVA - Pjevač Boris Novković izbacio je novu pjesmu pod nazivom Moskva i ono što mogu konstatirati je da ima hit! Ukoliko niste svakako poslušajte - ovdje.






⟸⟹
Follow my Instagram profile - here, for more daily updates. 

Nema komentara:

Objavi komentar