8.6.18

367. dark o r a n g e















dress/ SHEIN
belt/ vintage
boots/ ZARA




⇋⇋⇋

Narančasta i nije moja boja, ali ova tamnija ciglasta nijansa mi je baš nekako izgledala zanimljivo kada sam je naručivala. I ispala je super sada kad je stigla, pogotovo ovakvog neporubljenog izgleda. 
Pošto sam ljeti uglavnom u nekim boho kombinacijama ni ovaj post nije ostao lišen tog stila. Zapravo i sezona festivala lagano počinje, a samim time svi smo u tom nekom điru. Iako još kalendarski nije počelo, živa na termometru odaje da je ljeto odavno već pokucalo na vrata. Jedna sam od onih 'luđakinja' koja će i u sred ljeta, pa čak i na plažu ići u čizmama, ali kad nisam ljubitelj ljeta barem si čizmama olakšam te vruće dane jer pogled na njih mi nekako učini svaki outfit ljepšim, a zamislim si onda da je i jesen tu negdje. 
Bez straha naravno, u pripremi su i postovi sa sandalama. 


⇋⇋

Since orange has never been my color, I decide to make an experiment with this darker shade. It turns great and I like how it fits with my black sleevelees dress. Summer is almost here and this year as well as the last one, my summer base will be bohemian clothes. Boho, gypsy style is my kind of thing. Be prepaired that you will see me in many outfits like this one and with boots for sure. All summer long. 



photo credit Karlo O. 



↷↷
Follow my Instagram page - here.

1 komentar: