25.4.18

363. blue - #FOREVERSEVER















All of these items I wore in this outfit,  you can order via official Robert Sever Design Facebook page - here, and Instagram -  here.
Also if you find yourself in Zagreb be sure to check out Sever's cool store in Vlaška 78.




⇋⇋⇋

Robert Sever, sa sigurnošću mogu reći je moj omiljeni hrvatski dizajner. Sama njegova energija, estetika i vizija koju kasnije pretoči u savršen dizajn kojim dominiraju boho, hippie i chic vibre, spoj su svega onoga što bi lako moglo okarakterizirati moj stil. S obzirom na to da smo stilom nekako slični, odlučili smo snimiti nekoliko outfita koje sam stilizirala od posljednje kolekcije ''Iva''. 
Prva stvar koja mi je zapela za oko bio je ovaj plavi sako, statement komad koji nije potrebno previše zatrpavati nepotrebnim detaljima, a upravo zbog toga sam i ostatak kombinacije ostavila jednostavnim. Bijela majica sa Severovim logom i ležerne, neporubljene traperice bila su dobitna kombinacija ako mene pitate. 
Što smo vam još pripremili saznajte uskoro, a do tada ako ste u prilici prošetajte do Vlaške 78. 









photo credit Karlo O.

Nema komentara:

Objavi komentar