6.5.17

292. RITTA








blazer/ H&M                boots/ MANGO              hat/ LACK OF COLOR               shirt/ ZARA



⇋⇋⇋

S novom proljetnom sezonom, ponovno je započela jedna od mojih najdražih suradnji s AMDS Jeans brandom. Kao što već znate AMDS traperice me svaki puta iznova oduševe svojim modelima i udobnošću, a tako je bilo i ovaj puta kada sam dobila mogućnost isprobati najnoviji model Ritta. Izrađene od premium materijala, sa push up efektom , ovo su zasigurno jedne od traperica koje kada ih jednom obučete nećete imati volje skinuti ih. 

U ovom postu odlučila sam ih iskombinirati na meni najudobniji način, a to je sa 'oversized' košuljom i sakoom muškoga kroja, taj muški ormar mi je nepresušan izvor inspiracije. 
Naravno kada je kišan dan , a vi baš želite uslikati dobre slike iako već gubite nadu da će ta ista kiša stati padati , ovo je rezultat. Doslovno u pet minuta morali smo poslikati slike, pa iako ste na moje izraze lica već naviknuli :) , na zrnate slike baš i niste, ali sva sreća da ovo nije jedini post s  ovim trapericama.
Stay tuned.


Once again I had an opportunity to work with AMDS Jeans. As you all already know , AMDS Jeans is a Croatian quality denim brand, and now they are presenting a new model of premium jeans called Ritta
One amazing thing is that these jeans are having a push-up effect and they are made of soft and elastic material, a perfect model for spring and summer. 

In this post you can see me wearing Ritta on my usual way, with masculine oversized shirt and blazer. It was a rainy day , and we had literally five minutes to took these pictures, so I'm sorry they're a bit grainy. 

2 komentara:

  1. Mnogo dobra kombinacija, posebno sa šeširom kao dodatkom, skroz je casual a opet stylish u isto vreme :)

    eclecticbychoice.com

    OdgovoriIzbriši